woensdag 14 december 2011

Amazing! (viervoeter 1)

Het is ongelooflijk waar mijn poot allemaal niet toe in staat is.
Ik rek en strek me wat uit op het toetsenbord van mijn baasje. en warempel er verschijnen al meer mooie dingen op dit blog. Mooie zonsondergangen; daar ben ik persoonlijk nogal gecharmeerd van, ik leef n.l. meer in de avond en nacht dan overdag.  De zonsondergang is dus voor mij een signaal tot WakkerWorden!  Meestal onderga ik de zonsondergang nog op ons bed. Het paarse rolgordijn is niet helemaal dicht.
Daardoor ontvang ik prachtig paarsgekleurd- en ZON licht op mijn huid, zo tegen die tijd.
Daar kan ik nou helemaal lyrisch van worden.

Helaas wordt deze quality-time regelmatig hartgrondig verstoord door een schelle kreet (Mijn bazinnetje vindt dit overigens een lieflijke ik-ben-thuis-uiting) hoi Poes waar ben je......en hoe stil ik me dan ook hou; zij loopt het hele huis galmend door tot ze mij heeft gevonden en dan altijd AANRAKEN, liefkozend/aaien noemt zij dat maar ik noem het grensoverschrijdend gedrag; ik vraag niet om een aai, ik wil niet gevonden worden, ik wil het geluid van de stilte en de ondergaande zon meditatief beleven!!!
maar dat kan ik haar  niet wijs maken.
Okay, in elk geval, wat doe je als poes; je ondergaat het maar gelaten.............

TOT BLOGS maar weer...........

1 opmerking:

  1. Niet alleen een mooie diavoorstelling maar ook nog een videobalk onderin met You tube filmpjes, hoe heb je die gedaan???? Groetjes, Catharina.

    BeantwoordenVerwijderen