maandag 12 december 2011

GELUKT

Hier ben ik dan.
Een blogger in spe...........

Nog geen mooie outlook, maar dat komt allemaal vanzelf in orde!
Ik wil eerst eens uitgebreid rondneuzen en in mijn fotoalbums kijken, wat laat ik zien van mijzelf?
Moeilijk hoor, een uitstraling maken waar ik mijzelf in herken.........lukt vast wel

Waar moeten mijn blogs overgaan. WAT HEB IK TE MELDEN??? Waarom begin ik eraan........
Het zal in de loop der tijd allemaal duidelijk worden.

Ik wil met mijn tijd meegaan dus volg een 'media-cursus' van de bieb!
Ben heel benieuwd! Deze digibeet gaat lerend door het leven. en doet als het goed is totaal nieuwe ervaringen en vaardigheden op. en waar het stopt?????????
Anna



1 opmerking:

  1. Je bent lekker op dreef zus en toeval of niet je hebt hetzelfde sjabloon gebruikt als achtergrond.
    Hoop dat het niets ernstigs is met je oog, maar dat hoor ik vrijdag wel van je.
    Ga nu ook gauw naar bed want het is al erg laat, denk dat jij al slaapt als een prinsesje of was dat doornroosje....! Tot blogs,groet Catharina.

    ps was dat niet een keizerin????

    BeantwoordenVerwijderen