zaterdag 25 augustus 2012

kristallen schedels en contact met het verleden.



Ik heb contact gehad met mijn voor en voor-voor- en voor-voor-voor-ouders enz.
7 rijen voorouders (middels kristallen schedels) waren achter mij opgesteld..............aan al die voor-voor-voor-ouders kon ik ervaren en vragen stellend beleven wat zij vonden van mijn huidige leven............een hele aparte ervaring. + ik heb een mooie boodschap van hen gekregen.....
Wil jij dat ook beleven, ga naar de site van www.manus-skulls.com op zijn site is een filmpje van o.a. deze ervaring, van verschillende personen te zien.

Ivo-Manus maakt kristallen schedels en heeft met zijn kristallen schedel constellatie, naar mijn idee een aanvullende middel gecreeerd op het contextuele werk van Boszermeniye-Nagy.....voor diegenen die daar voor open staan.
Het is een hele aparte ervaring zoveel schedels van zoveel voorouders, ieder een eigen kristal en daardoor klankkleur (persoonlijkheid), te aanschouwen en te voelen.

Voor ieder die dat wil, neem contact op met Ivo-Manus en Stel je af op de desbetreffende voorouder die je iets wil vragen; Je zult antwoord krijgen!

Het was heel apart om het contextuele werk weer eens zo aan de lijve te ervaren.
Oude liefde roest niet, gelukkig zit het nog in mij! en kan ik het nog doorgeven...............

Toch zou ik ook nog heel graag eens een ervaring met de originele oude kristallen schedels hebben.......OEPS... dat doet mij denken aan wat een vriendin van mij zei;
'verwacht niets dan kun je ook niet teleurgesteld worden..........'
Alweer zo'n waarheid als een koe............het leven blijft leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten